Szolgáltatás értékesítési kisokos

Az értékesítés során nem csak konkrét fizikai tárgyakat tudunk eladásra kínálni, de szolgáltatást is. A kettő között lényeges különbség, hogy míg a termékeket meg lehet fogni, meg tekinthetők vásárlás előtt, addig a szolgáltatás alapvetően egy ígéret, amit a vásárló a pénzéért fog kapni. A szolgáltatás marketingje nagyon hasonló a termékekéhez képest. Először is meg kell határozni, hogy pontosan micsoda ez a szolgáltatás. Pofon egyszerű, hisz olyannak kell lennie, amihez ért, ha nem ért hozzá, akkor viszont kell valaki, aki ért hozzá. Ezt a szolgáltatást úgy kell „csomagolni”, hogy mindenki számára egyértelmű legyen mi is az. Persze, nem kell a leglebutítotabb verziót használni, ugyanis így is lehet választékosan fogalmazni. A szolgáltatás díja egyedi is lehet, így egy körülbelüli árat érdemes megszabni, valamint felhívni az érdeklődők figyelmét, hogy ez az ár rugalmas. A szolgáltatást nyújtó személy központi figura, az ő szaktudása fontos, hogy megkérdőjelezhetetlen legyen.

 Marketing szempontjából számos lehetőség van, hogy a szolgáltatás minél inkább az emberek perifériáján belül kerüljön. A szórólapok, helyi újság, hirdetési címlisták, egyszóval a nyomtatott médiafelületek nagyszerű alternatívák. Ugyanakkor a fiatalabb generáció számára az internetes platformok jelentik a legfőbb tájékozódási felületet, így, ha őket is megszeretné fogni, érdemes egy külön honlapot létrehozni, ahol a látogatók informálódhatnak, valamint választ kaphatnak felmerülő kérdéseikre. Érdemes a különféle helyi vásárokon, rendezvényeken képviseltetni magát, hisz egyre inkább nő az esélye, hogy az emberek felfigyelnek a szolgáltatásra, beszélni kezdenek róla és ki is próbálják. Jobb szem előtt tartani, hogy egy reklám, nem reklám, így érdemes minél több marketing eszközt bevetni a siker érdekében.  Bármennyire is jó volna megúszni, a marketingre érdemes pénzt áldozni. Egy profi által elkészített marketing terv segítségével sokkal gyorsabban érhető el siker, könnyebb megtalálni a célközönséget és növelni a bevételt. Már régóta működő vállalkozás esetén is szépen fel lehet turbózni a bevételt ezzel a módszerrel.

 

 

Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!