Mivel lehet kasszát robbantani – az az mit érdemes online értékesíteni?

 
Alapvetően két irány van, amivel nem igazán lehet mellé lőni. Az egyik a mindennapi termékek, amire mindenkinek szüksége van, például cipő, ruházat, a másik pedig az egyedi termékek, például a kézzel készített termékek, szappanok, ékszerek. Utána néztünk és a Nagy Webáruház Felmérés adatait megtekintve azt tapasztaltuk, hogy az előző évben az alábbi területeken nőtt számottevően a forgalom: háztartás, kozmetikumok, élelmiszer, szórakoztató elektronikai cikkek, gyógyszerek és vitaminok. Akik ezen a területen értékesítenek, azok valószínűleg jó évet zártak maguk mögött. A vállalkozás beindítása előtt érdemes pár dolgot alaposan átgondolni. A termékre, amelyet forgalmazni szeretnénk van – e vásárló igény? Akár felmérések adatait is érdemes megtekinteni, valamint az ismerősi körben is jó ötlet körbe kérdezni ez ügyben. Ha igen, akkor a termék értékesítése elindítható – e minimális költséggel, egyszerűen? Valamint talán a legfontosabb kérdés, hogy elég profitot tudnánk – e realizálni a termék értékesítésével?
 
 
Vannak gigawebáruházak, ahol szinte mindenféle terméket lehet kapni, azonban eleinte egy induló webshop esetén jobb egyszerre egy területre koncentrálni. Például lehet ez az egészség és fitnesz területe, ahol vitaminokat, táplálék kiegészítőket árul. Később, ha már a webáruház sikeresnek bizonyul és elég profitot hoz, ki lehet bővíteni a termékek körét edzéshez szükséges felszerelésekkel. Ugyanígy az irodaszerek árusítása esetén egy idő után akár az irodába alkalmas munkát segítő eszközök árulásával is lehet bővíteni a webáruház értékesítendő termékeit, például üvegtáblák, whiteboard – ok, konferencia híváshoz szükséges készülékek. Fontos, hogy letisztázzuk, konkrét irányt nem fogunk adni, hiszen mindenkihez más áll közelebb, más lehet az, aminek értékesítése valóban beválhat nála. Mi mindössze a tapasztalatainkat, felmérések adatait összegezzük, így mutatunk több alternatívát. Azonban a döntés felelőssége az Öné.
 
 
Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!