Milyen egy modern webáruház?

 
Egy profi webáruházról már az első kattintás után lerí, hogy foglalkoznak vele, elkészítésére időt szántak, nem csak összecsapták. Egy modern áruház esetében első dolog, ami szembe ötlik a dizájn. Ide tartozik a logó, mely nem lehet otromba módon nagy, de jól látható módon kell elhelyezni. Ugyanakkor az oldalnak kell, hogy legyen egy struktúrája, mely az alapja a teljes webáruház felépítésének. Enélkül a webáruház összecsapottnak tűnhet, túl sok termék esetén túlzsúfoltság érzetét keltheti, ha viszont elvétve töltenek csak fel rá egy – két terméket, akkor a vásárló könnyen hiheti, hogy a webáruház készítését félbe hagyták, esetleg, hogy egy döcögő vállalkozásról van szó. Ennek pont, hogy az ellenkezőjét kell, hogy sugallja a webáruház, hisz mindenki szívesebben vásárol egy olyan vállalkozástól, mely egyértelműen sikeres. A termékeket fotóval kell illusztrálni, mely segíti a vásárlókat, hogy a terméket jobban el tudja képzelni. Érdemes a képeket több szemszögből elkészíteni, ezenkívül ma már elvárás a vásárlók részéről a részletes termékleírás.
 
 
Ezenkívül akadnak bizonyos extrák, melyekkel növelhető a vásárlóélmény. Ma már szinte mindenki rendelkezik okostelefonnal, így nem, hogy elvárás, de követelmény, hogy a webáruházak, honlapok legyenek mobilnézetre átállíthatók. Ezt a Google is támogatja. A legmodernebb webáruházak chatbotot alkalmaznak, melyhez a potenciális vásárlók előszeretettel fordulnak, hisz a velük folytatott beszélgetés egy valódi beszélgetés érzetét kelti, így a vásárló könnyebben eligazodik a termékek között vagy választ kap kérdéseire. Az akciók szintén egy nagyszerű módszer, arra, hogy a webáruházba csalogassák a vevőket. Ezenkívül érdemes folyamatosan friss tartalmakat feltölteni az oldalra, hisz így az érdeklődők is láthatják, hogy az oldallal folyamatosan foglalkoznak, valamint a hasznos cikkek nagy segítséget jelenthetnek a vásárlás során.  Azt már mondanunk sem kell, hogy a vásárlási folyamatnak zökkenőmentesen kell lezajlania.
 
 
Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!