Miért elkerülhetetlen a webáruház készítés a kereskedelmi szférában?

Valahányszor egy bennünket érdeklő területen szeretnénk mérvadó információkhoz jutni, leginkább a tényszerű adatokat részesítjük előnyben. Nincs ez másként a webáruház készítés esetében sem, ahol néhány sor erejéig átadjuk a szót az igencsak beszédes számoknak:

Természetesen, amennyiben a holisztikus kimutatásokra vagyunk kíváncsiak, elismerhetjük, hogy az online értékesítés piaca országonként eltérő ütemben prosperál, ugyanakkor e téren is van néhány fogódzó a digitális vásárlási szokások feltérképezéséhez, tudniillik:

Nagy a valószínűsége annak, hogy amennyiben a szöveg ezen részéhez érkezünk, megfogant bennünk a közeljövőbeli bakancslistás: webáruház készítés célkitűzése. Amennyiben mégsem: olvassunk tovább, hiszen számos érv szól e mellett a bölcs business-cél mellett. Példaképpen az a már-már szólásszerű meglátás is, hogy: amennyiben egy online tájékozódó, vásárlás előtt álló potenciális ügyfél nem találja meg egy-egy vállalkozás, szolgáltató webes jelenlétét, azt a konzekvenciát vonja le mindebből, hogy nem is létezik.

Mivel az elmúlt hónapok során egyre többen tették le a voksukat az online vásárlás mellett, az előrejelzések szerint 2021-ig hozzávetőleg 230 millió ember válik lojális digitális vásárlóvá.

 

Miért érdemes nagyobb figyelmet szentelni az e-kereskedelemre?

Amellett, hogy a kiskereskedők számára lehetővé teszi ügyfeleik jobb kiszolgálását, gördülékenyebbé teszi a vásárlást, esélyt kínál arra is, hogy egy teljesen új vevőközönséget találjanak maguknak (értjük ezt olyan potenciális vevőkörre, akiknek nem lenne esélyük eljutni a fizikai áruházba.)

A webáruház készítés minden vállalkozástípus számára megnyit olyan aranykapukat, melyek „bejáratához” kizárólagos klasszikus formájukban nem tudnának eljutni.

Ne feledjünk azt a tényt sem, mely szerint a folyamatos digitális technológiai innovációknak köszönhetően az e-kereskedelem rendkívül gyorsan fejlődik. Az 1990-es években, amikor az online kereskedők maroknyian voltak, manapság már elértünk oda, hogy minden vállalkozás tulajdonosa élhet az extra gyors webáruház készítés népszerű, kifizetődő sanszával.

 

A webáruház készítés előnyei

Amennyiben egy vállalkozás rendelkezik online áruházzal, ezzel lehetővé teszi vásárlói számára, a vásárlási döntés meghozatala előtt, hogy tüzetesen átnézzék a termékeket. Mindezt pedig megtehetik otthonuk kényelméből, a nap bármely szakaszában – a könnyű hozzáférhetőség pedig hatalmas versenyelőnnyel vértezi fel az e-kereskedelmeket. A közösségi média által már lehetővé vált az ügyfelekkel történő kapcsolattartás is.

A webáruház készítés potenciáljával egyetlen kereskedőnek sem kell többé a fizikai üzlet adta lehetőségekre korlátozódnia, hiszen ezáltal elérhetővé teheti termékeit a világon bárhol, jelentős mértékben kibővítve ezáltal vevőkörét.

És még valami: míg a vásárlói döntést a fizikai üzletek esetében szinte lehetetlen nyomon követni, addig az online áruházak esetében az ügyfelek kattintásaiból értékes betekintésekre tehetnek szert a vásárlási folyamatra (előkészítve a talajt egy sor marketinglehetőség számára).

Ha szeretne több ügyfélhez eljutni, és vállalkozását szívesen népszerűsítené: keressen egy tapasztalt, elszánt csapatot a webáruház készítés feladatára, és legyen Ön a legjobb!

Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!
IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért