Valahányszor egy bennünket érdeklő területen szeretnénk mérvadó információkhoz jutni, leginkább a tényszerű adatokat részesítjük előnyben. Nincs ez másként a webáruház készítés esetében sem, ahol néhány sor erejéig átadjuk a szót az igencsak beszédes számoknak:
Természetesen, amennyiben a holisztikus kimutatásokra vagyunk kíváncsiak, elismerhetjük, hogy az online értékesítés piaca országonként eltérő ütemben prosperál, ugyanakkor e téren is van néhány fogódzó a digitális vásárlási szokások feltérképezéséhez, tudniillik:
Nagy a valószínűsége annak, hogy amennyiben a szöveg ezen részéhez érkezünk, megfogant bennünk a közeljövőbeli bakancslistás: webáruház készítés célkitűzése. Amennyiben mégsem: olvassunk tovább, hiszen számos érv szól e mellett a bölcs business-cél mellett. Példaképpen az a már-már szólásszerű meglátás is, hogy: amennyiben egy online tájékozódó, vásárlás előtt álló potenciális ügyfél nem találja meg egy-egy vállalkozás, szolgáltató webes jelenlétét, azt a konzekvenciát vonja le mindebből, hogy nem is létezik.
Mivel az elmúlt hónapok során egyre többen tették le a voksukat az online vásárlás mellett, az előrejelzések szerint 2021-ig hozzávetőleg 230 millió ember válik lojális digitális vásárlóvá.
Amellett, hogy a kiskereskedők számára lehetővé teszi ügyfeleik jobb kiszolgálását, gördülékenyebbé teszi a vásárlást, esélyt kínál arra is, hogy egy teljesen új vevőközönséget találjanak maguknak (értjük ezt olyan potenciális vevőkörre, akiknek nem lenne esélyük eljutni a fizikai áruházba.)
A webáruház készítés minden vállalkozástípus számára megnyit olyan aranykapukat, melyek „bejáratához” kizárólagos klasszikus formájukban nem tudnának eljutni.
Ne feledjünk azt a tényt sem, mely szerint a folyamatos digitális technológiai innovációknak köszönhetően az e-kereskedelem rendkívül gyorsan fejlődik. Az 1990-es években, amikor az online kereskedők maroknyian voltak, manapság már elértünk oda, hogy minden vállalkozás tulajdonosa élhet az extra gyors webáruház készítés népszerű, kifizetődő sanszával.
Amennyiben egy vállalkozás rendelkezik online áruházzal, ezzel lehetővé teszi vásárlói számára, a vásárlási döntés meghozatala előtt, hogy tüzetesen átnézzék a termékeket. Mindezt pedig megtehetik otthonuk kényelméből, a nap bármely szakaszában – a könnyű hozzáférhetőség pedig hatalmas versenyelőnnyel vértezi fel az e-kereskedelmeket. A közösségi média által már lehetővé vált az ügyfelekkel történő kapcsolattartás is.
A webáruház készítés potenciáljával egyetlen kereskedőnek sem kell többé a fizikai üzlet adta lehetőségekre korlátozódnia, hiszen ezáltal elérhetővé teheti termékeit a világon bárhol, jelentős mértékben kibővítve ezáltal vevőkörét.
És még valami: míg a vásárlói döntést a fizikai üzletek esetében szinte lehetetlen nyomon követni, addig az online áruházak esetében az ügyfelek kattintásaiból értékes betekintésekre tehetnek szert a vásárlási folyamatra (előkészítve a talajt egy sor marketinglehetőség számára).
Ha szeretne több ügyfélhez eljutni, és vállalkozását szívesen népszerűsítené: keressen egy tapasztalt, elszánt csapatot a webáruház készítés feladatára, és legyen Ön a legjobb!