ajánlatot kérek tovább

Mi a landing page és mire tudod használni?

Hívjuk landing page-nek, landoló-, cél- vagy érkező oldalnak is ezeket az megjelenéseket. Olyan egyoldalas online felületek, melyeket egy kifejezett cél érdekében hozunk létre. A közösségi médiában megjelent posztjainkat ide irányítjuk, ezekre a felületekre mutatnak Google Ads hirdetéseink, erre építünk marketing kampányokat. 

Olyan tematikus oldal, ahol egy terméket, ajánlatot mutatunk meg a látogatóknak. Minden landoló oldalon van valamilyen konverziós cél, egy cselekmény, amit szeretnénk elérni.

 

Miben különbözik a weboldal a landing page-től?

Egy weboldal összetett gépezet: tevékenységtől függően minden honlap több oldalból áll össze teljes egésszé. Néhány tucattól akár több ezerig terjedhet az oldalak száma, mint pl. főoldal, szolgáltatások, rólunk oldal, referenciák, kapcsolat. A szolgáltatások köre, a webáruházban értékesített termékek száma határozza meg, hogy hány egymástól különböző felülete van a weboldalnak vagy webshopnak. Ezek összessége alkotja a komplex weboldalt.

Ezzel szemben a landing page egyetlen oldalból áll, az egésznek egyetlen konkrét célja van. Nem lehet róla elkalandozni, egy irányba tereli az olvasó figyelmét. Ennek köszönhetően a látogatónak két lehetősége van ezen a felületen: megteszi, amit elvárnak tőle vagy bezárja az oldalt.

 


A landing oldalnak mindig egy célja legyen.


 

Egy jól működő landing oldalon nem szabad választási lehetőséget adni a látogatónak. Ha két, egymástól nagyságrendekben különböző cél szerepel ezen a felületen, akkor azzal a saját látogatóit osztja meg az oldal.

Milyen céljai lehetnek egy landoló oldalnak?

 

 

A landing page egy roppant hatékony eszköz a cél elérése érdekében, legyen szó egy email cím megszerzéséről, vagy akár egy több százezer forintos gép értékesítéséről. Gondos tervezést és szakértelmet igényel megszerkesztése, és egyik legfőbb alkotóeleme a megfelelő szöveg megírása. Úgy felépíteni a kommunikációt, megfogalmazni a fő- és alcímeket, hogy az vezesse a felhasználót a kívánt cél felé. Igazi kihívás a  webdesigner  és a szövegíró számára egyaránt.

 

 

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!
IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért