Mindössze néhány nap elegendő lehet, hogy a leendő webáruház tulajdonos felépítse a program motorját, megtervezze a megfelelő dizájnt, ezenkívül, hogy a webáruházat feltöltse termékekkel vagy az általa nyújtott szolgáltatásokkal és leírásokkal. Azonban mondanunk sem kell, hogy azok a webáruházak lesznek igazán hitelesek, amiken látszódik, hogy profik dolgoznak vele. Így tehát érdemes szakértő segítségét kérni ebben a kérdésben, sőt a tervezésben is nagy segítséget jelent, ha olyan valaki segít, akinek ez a szakterülete. Természetesen abban az esetben, ha saját termék forgalmazásáról van szó, szükség van egy nagyobb raktárra is, ahonnan a termékek logisztikáját le lehet bonyolítani. Természetesen ez is bizonyos költségekkel fog járni, így nem árt ezt is bekalkulálni a kiadások közé. Ahogy már említettük egy igényes webáruházban képekkel illusztrálják a termékeket, valamint részletes leírás is jár hozzájuk. A képek elkészíthetők saját magunk által is, azonban, ha egy minőségi dizájnnal rendelkező webáruházat álmodtunk meg, akkor érdemes a képeket is hasonló módon, profi minőségben elkészíteni, így nem árthat profi fotós segítségét kérni.
![Hogyan indítsak webáruházat](/uploads/2019/02/hogyan-inditsak-webaruhazat.jpg)
Ugyanakkor egy frissen elkészített webáruház esetében nagyon fontos, hogy folyamatos marketing álljon mögötte, vagyis törekedni kell rá, hogy a webáruház lehetőség szerint minél több platformon hirdetésre kerüljön, valamint érdemes akciókkal csalogatni a vásárlókat. Természetesen nagyon fontos, hogy a vásárlók a fizetéssel zökkenő mentesen tudjanak haladni, így a webáruház kezdete előtt fontos ezt leellenőrizni. Fontos ugyanakkor, hogy a webáruház honlapján könnyen megtalálhatók legyenek a kapcsolatok, mivel bármiféle kérés vagy vásárlói panasz esetén gördülékeny kommunikációra van szükség a vásárlók és az értékesítő között. Ezenkívül a vásárlással kapcsolatos leírásoknak is pontosnak kell lenni, hogy a vásárlási folyamatok minél könnyebben tudjanak zajlani.