Funkciók, melyek ellenállhatatlanná teszik a webáruházat

 
A legnagyobb webáruházaknál bevett szokásnak számít a klubkártya használata, mely óriási népszerűségnek örvend a vásárlók körében, így hát érdemes elgondolkodni az alkalmazásán a webáruházban. Magyar vállalkozások is használják, de igazán Amerikában számít bevett módszernek a klubkártya használata. Az egésznek a lényege, hogy ha van az embernek egy klubkártyája, akkor a későbbi vásárlások során a vevő bizonyos százalékú engedményt vagy összeget kap, mely levásárolható. De, nem csak a vevő jár jól, hisz, ha van egy ilyen klubkártyája, nagy valószínűséggel nem a konkurenciánál fogja elkölteni a pénzét, így a webáruház számára is kifizetődő a klubkártya bevezetése vásárlói körében. Egy másik nagyszerű módszer a remarketing. A remarketing lényege, hogy az érdeklődő személy, még ha vásárlás nélkül is hagyja el a weboldalt, a remarketing által újra el tudja érni, még abban az esetben is, ha közben a személy már más webes felületen tartózkodik. Egy vonzó hirdetés vagy üzenet által pedig arra ösztökélhető a személy, hogy visszatérjen a weboldalra és újra körülnézzen, sőt vásároljon is. Például, ha Ön bicikliket értékesít webáruházában, akkor a korábbi látogató olyan hirdetéseket fog látni, melyekben különféle kerékpárok jelennek meg az Ön oldaláról. 
 
 
Természetesen léteznek további módszerek is a vásárló igény növelésére, ilyenek lehetnek például a különféle tesztek. A legtöbb ember természetéből adódóan kíváncsi, így nem csoda, hogy a különféle kérdőíveket és teszteket előszeretettel töltik ki, hogy minél többet megtudjanak magukról. Az emberek információkat adnak meg magukról, a weboldal pedig ennek megfelelően ajánl terméket. Bevett szokás, hogy különféle hírlevelekkel, akciókkal tájékoztatják a vásárlókat, ennek megfelelően ők folyamatosan értesülnek a webáruház termékeivel kapcsolatos aktualitásokkal. A vásárlók megtartása érdekében automatizált levelekkel lehet visszacsalogatni a vásárlókat, akik már egy ideje nem látogattak el a webáruházba. A levél új termékeket ajánl a vevőnek, valamint ami igazán nagyszerű benne, hogy automatikusan megy ki a vásárlónak.
 
 
Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!