De mire lehet még nagy szükséged? Természetesen megannyi szempont van arra, hogyan is építsünk fel egy pompás weboldalt, de gondoltad volna, hogy a Rólunk aloldal is befolyásolhatja a vásárló elköteleződését vállalkozásod irányában? Ezért nagyon fontos a szembetűnő és érdekfeszítő bemutatkozó oldal, amely bepillantást enged a látogatónak abba, hogy milyen lehet a cégeddel/vállalkozásoddal együtt dolgozni, vagy épp a szolgáltatásidat igénybe venni, vagy megvásárolni termékeidet. Felvehetsz az oldal tartalmába személyes történeteket, céges eseményekről beszámolókat, fotókat, amelyek megfelelően fogják majd közvetíteni, prezentálni a vállalkozásod egyedi történetét.
A honlap Rólunk oldala egy tökéletes hely lehet arra, hogy megoszd a vállalkozásod céljait a nagyvilággal.
A mai kor vásárlója tudni akarja, kitől vásárol, vagy kinek a szolgáltatásait veszik igénybe, és megbízható-e az adott cég, hisz nem hajlandó akárkinek fizetni.
A Rólunk aloldal az egyik olyan hely a weboldalon, ahol a vásárlók információt keresnek egy márkáról, a látogatók akár 80%-a is felkeresi ezt az oldalt az első látogatáskor. - Egyes kutatásokból kiderült, hogy a bemutatkozó oldal a felhasználók szerint a második legfontosabb eleme egy weboldalnak az elérhetőségek, a kapcsolati információk után.
Ez azt jelenti, hogy a cégről szóló információk előrébb rangsorolódnak, mint a termékek, képek és videók, a social médiára irányító ikonok/linkek, vagy akár a blog, de természetesen ezek sem elhanyagolható tényezők. Ez már önmagában elég jó indok, hogy szuper bemutatkozása legyen minden cégnek.
De térjünk is rá, hogy hogyan írj hatásos bemutatkozást?
Mindennek - mint, ahogyan ennek is - az alapja a piackutatás. Először is mérd fel, mi érdekli a célközönségedet.
A célközönséged legtöbbször arra kíváncsi, hogyan teszi jobbá az életét a Te megoldásod, megbízható céget képviselsz-e, milyen előnyei vannak a veled való munkának, milyen eredményeket értél el korábbi ügyfelekkel, illetve miben térsz el a konkurenciától, mi az amiben Te többet tudsz nyújtani.
Amik a leggyakoribbak a Rólam oldalon, amikkel Te sem lőhetsz mellé: Mutasd be kiknek nyújtasz megoldást és hogyan, írj rövid és lényegretörő cégtörténetet, mérföldkövekkel, tüntesd fel a cégkultúrát és a cég értékeit, amiben hisztek és mik a céljaitok, mutasd be a vezetőséget vagy a teljes csapatot, ügyfélvéleményeket és visszajelzéseket is csatolhatsz a Rólunk oldalra. A legfontosabb, hogy legyen őszinte és közvetlen.
Emellett természetesen szükséges a felhasználóbarát felépítés , hiszen a „Rólunk” aloldalnak – csakugyan, mint a webhely egészének – átlátható és professzionális felépítés szükséges, amely könnyen navigálható és feldolgozható a felhasználók számára. Legyen egy egyszerű és egységes struktúrája. Extrának pedig tüntess fel képeket, esetleg videókat a figyelem felketése vagy megtartása érdekében.
Végül pedig a bemutatkozás végére tedd lehetővé, hogy interakcióba léphessenek cégeddel az érdeklődők. Keressenek fel elérhetőségeid egyikén vagy éppen iratkozzanak fel hírleveledre, vásároljanak.Ehhez mérten érdemes CTA gombokat, űrlapokat vagy linkeket elhelyezni. Ez csak rajtad áll, hogy mit szeretnél, mit kezdjenek az érdeklődők a bemutatkozás elolvasása után.