mff
ajánlatot kérek tovább

Esettanulmány #1 — Offline boltból országos e-kereskedelmi sikersztori

 

Kiindulópont

Ügyfelünk egy több mint 20 éve működő, helyi fizikai üzlettel rendelkező kereskedő volt, stabil törzsvásárlói körrel és 1 alkalmazottal. Bár a bolt sikeresen működött, a tulajdonos felismerte, hogy a növekedéshez és a jövőbiztos működéshez elengedhetetlen az online értékesítés bevezetése.

 

Megbízás célja

Teljes körű online jelenlét felépítése, a webáruház megtervezésétől és kivitelezésétől a teljes marketing stratégiáig és kampánykezelésig.

 

Forweb szerepe

A nulladik perctől támogattuk a vállalkozást:

  1. Webshop tervezés & fejlesztés
  2. Teljes értékesítési és marketing stratégia
  3. Google Ads kampánykezelés (PPC)
  4. Meta hirdetések
  5. Tartalommarketing & remarketing rendszer
  6. Analitika, folyamatos optimalizálás

 

Eredmények

Mutató: Első hónap ROI
Eredmény: Marketingköltség megtérült még ugyanabban a hónapban

 

  1. év vásárlói szám | 10 000+ vásárló |

Létszámnövekedés | 1 fő 5 fő egy éven belül |

Fizikai bolt státusza | 2. évre bezárva – üzletileg már nem érte meg fenntartani |

Fókusz | 100% online rendeléskezelés |

 

Miért különleges ez a projekt számunkra?

Ez a vállalkozás klasszikus példája annak, amikor a több évtizedes offline tapasztalat találkozik a modern, adatvezérelt online marketinggel.

Ügyfelünk ambíciója és kitartása, valamint a közös stratégia azt eredményezte, hogy helyi boltból országos online kereskedővé nőtt — mindössze két év alatt.

A Forweb a teljes digitális átállás minden lépésénél ott volt: az ötlettől a sikeres skálázásig.

 

Egyik legbüszkébb projektünk — mert nulláról építettük fel az online jelenlétet, és végigkísértük a teljes üzleti átalakulást.