Széchenyi 2020

Elkészült weboldal – a kezdeti lépések

 
Megvan a weboldal, amit nagy gonddal, komoly tervezéssel és szakértő segítségével létrehozott. Ez bizony egy komoly lépés, hogy vállalkozása egy újabb szintre lépjen. Na, de mi is legyen ez a következő lépés? Hogy lehet bevonzani a vásárlókat, akik majd megadják a kezdeti lépést? Nos, csodamódszer nincs, amitől özönleni fognak a vásárlók az oldalára.  Mindössze praktikák, trükkök vannak és persze szorgos munka. Viszont bármilyen keményen küzd is, az elért személyek mindössze 10 – 20% reagál pozitívan. Azonban nem érdemes elkeseredni, hisz ez az arány teljesen normális. A vevőkkel való érintkezés során nem érdemes a formaságokkal bajlódni, hisz azt senki sem szereti, az emberek jobban kedvelik a személyre szabott megoldásokat, mikor úgy érzik, tényleg törődnek velük és egy csak rájuk szabott terméket kínálnak nekik. Éreztetni kell velük, hogy különlegesek, így megnő az esélye, hogy vásárlókká válnak. Talán a legnagyobb segítség és egyben lehetőség a Facebook, hisz rengeteg ember elérhető rajta keresztül. Érdemes itt is reklámozni az elkészült weboldalt. Ezenkívül az ismerősök körében is körülnézhet, hát, ha akad köztük olyan, aki számára az Ön terméke kézenfekvő lehet, szüksége lehet rá.
 
 
A Facebookon lehetőség van akár saját oldalt létrehozni a termékeknek, vagy akár hirdetéseket létrehozni. Így minél több emberhez eljuthat a vállalkozás, és ezáltal a termékek híre. Az sem árthat, ha blogbejegyzéseket ír a termékekről vagy az Ön által értékesített szolgáltatásokról. Így az emberek is tájékozódni tudnak, valamint ez Önt is jó színben tünteti fel, hisz azt mutatja, hogy ért a dolgához, szakértő a maga területén. Ráadásul ez is egyfajta kommunikációs csatorna a potenciális vásárlók felé. A kezdeti időkben nagyon fontos, hogy rendszeresen kommunikáljon a vásárlókkal. Ez a későbbiekben is fontos lesz, de az elején hatványozottan. A vásárlók visszajelzéseket adhatnak, ami segíthet még hatékonyabbá tenni a weboldalt. Ezenkívül érdemes odafigyelni, hogy a keresési találatok közt a weboldal minél előbb legyen. Erre a keresőoptimalizálás lehet megoldás.
 
 
Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!