Az internetes kereskedelem igen vonzó terület manapság. Webshopot nyithat az, akinek jól megy „hagyományos” kereskedés, de az is, aki még egy gombostűt sem adott el életében.
A cél és a motiváció elég eltérő: van, aki ezzel szeretné kiegészíteni bevételeit, akad, aki így akarja megalapozni üzleti sikereit. A kérdés: HOGYAN? A weben való értékesítés egyaránt hasznos lehet egy cipőboltnak, egy gyártónak, vagy akár egy pizzériának is. Miről is van szó?
Nézzünk példaként egy pizzériát: az üzletvezető használja a jól bevált módszereket – szórólap, rádióreklám, plakátok – annak érdekében, hogy minél több vevője legyen, ezzel biztosítva egy átlagos napi megrendelés-számot. Minek neki egy olyan felület, ahol neten lehet rendelést leadni? Mert vannak olyan emberek, akik nem szívesen hívják fel a jól csengő, könnyen megjegyezhető telefonszámot, mert vannak diákok, akiknek lemerült a telefonkártyájuk, mert sokan hosszas étlap-elemzés után döntenek, mert vannak, akik mindent a laptopjuk ölelésében intéznek.
Egyre több felhasználó szinte minden – akár kisebb vagy nagyobb összegű – vásárlás előtt tájékozódik az interneten. A házuk felújításához szükséges nyílászárók kiválasztása előtt keresgélnek, de a gyerekük iskolatáskáját is megnézik az internetes keresőkben. Ha valaki egy vidéki kisvárosban szeretne téli autógumit venni a kocsijára, elég nagy az esélye, hogy beüti a népszerű keresőkbe a szükséges kulcsszavakat. Önnek abban a városban van gumiszervize, de nincs weboldala. Ha a városban található 4 másik szerviznek, konkurenciának van honlapja, és még a termékeik is fel vannak tüntetve, mennyi esély van rá, hogy az Ön cégét választja a vevő? Nagy a valószínűsége, hogy nem is számol Önökkel!
Egy bolttal, üzlettel rendelkező vállalkozás netes rendelés leadási lehetőség biztosításával vagy webáruház létrehozásával elérheti azokat a vásárlókat is, akiket más eszközökkel sokkal nehezebben „foghat meg”.
Webshopot az is nyithat, akinek nem áll rendelkezésére több millió forintos összeg, hogy boltot nyisson a település forgalmas utcáiban. Egy jó termék vagy termékkör, a megfelelő logisztika kialakítása is elegendő lehet a sikeres üzlet beindításához.
A Forweb munkatársai olyan megoldásokat, egyedi fejlesztésű webáruházakat, webshopokat kínálnak, melyek már bizonyítottak. Az általunk készített online vásárlási felületek valós, kézzel fogható, anyagiakban mérhető plusz bevételt jelentettek megrendelőink számára.