Bérelhető webáruház vs egyedi fejlesztés?

Az internet széleskörű használatával sok változás következett be, úgy, mint például a globális piac kiszélesedése, jóval több kereskedelmi kapcsolat létrejötte. Az emberek egyre inkább hajlandóak az interneten keresztül vásárolni, így a webáruházakon át történő kereskedelem virágzik. Nem csoda hát, ha egyre többen adják a fejüket webáruházon keresztül történő értékesítésre. Ugyanakkor mielőtt még létre hozná saját webáruházát, biztosan felmerül a kérdés, hogy bérelhető vagy saját fejlesztésbe kezdjen?
 
Egyedi webáruház vs bérelhető
 
Nagyon sokan - főleg, akik nem rendelkeznek megfelelő tőkével - úgy gondolják, ha nem is végső megoldásnak, de átmenetileg jó döntésnek tarthatják, ha bérelnek egy webáruházat. Abban az esetben, ha bérel egy saját webáruházat és azt saját domain nevén futtatja, az az vásárol magának egy saját domain nevet, majd ezt csatlakoztatja, egy központi adminisztrációs rendszerrel rendelkező webáruház rendszerhez, az új webáruház a saját domain nevéhez fog csatlakozni. Ezután pedig egy grafika sablon kiválasztása után a webáruház már működőképes is. Egyik nagy előnye ennek a fajta webáruház bérlésnek, hogy számos beállítási lehetőségben gondolkodhat. Mivel kevés költséggel jár, jó választásnak tűnhet azoknak, akik nem tudnak a kezdetek kezdetén nagy tőkét mozgósítani a webáruház létrejöttéhez. Ki kell azonban emelni, hogy pont az olcsóságuk a hátrányuk ezeknek a webáruházaknak. Mivel kevés költséggel jár, sokan folyamodnak ehhez a módszerhez, így rengeteg hasonló webáruház jön létre, úgy is mondhatnánk sablon webáruházak. 
 
Egy saját webáruház ezzel szemben egyedi, főleg abban az esetben, ha a megtervezéséhez, létrehozásához szakértők segítségét is kéri. Ez természetesen költségekkel jár, már csak azért is, mert egy saját egyedi webáruház kezdeti beléptetése sem olcsó. Hozzá kell azonban tenni, hogy ezeket a költségeket mindössze egyszer kell megfizetni és onnantól kezdve már csak a webáruházon belüli értékesítésen lesz a fő szempont. Mivel nem egy tucat webáruházról lesz szó, így természetesen a látogatók sem fognak rögtön elkattintani, főleg, ha a webáruház láthatóan profi kezek alól került ki. Érdemes tehát megfontolni a döntést mielőtt még nagy sebbel - lobbal bármelyik opció mellett is dönt. Optimális esetben ugyanis egy hosszabb távú befektetésről beszélhetünk.
 
 
Kérj ajánlatot még ma!
Kérünk, töltsd ki az alábbi mezőket, és munkatársunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot!

A Google Partner-jelvényt a Google Ads-készségekkel és -szakértelemmel rendelkező cégek kapják meg!