mff
ajánlatot kérek tovább

A UX és UI fontossága – avagy miért buknak el a jó kampányok rossz design mellett?

A világ legjobb terméke is megbukhat, ha a felhasználó nem tudja egy kattintással elérni. Ügyes kampányok, okos stratégiák, kreatív szövegek… és mégis: ha a UX/UI design nincs rendben, a konverziók úgy szivárognak el, mint az instant kávé a lyukas bögréből.

Ebben a cikkben megmutatjuk, miért nem csak jó marketing startégiára, de szép dizájnra és okos, tudatos, felhasználóbarát felületre is szükség van a siker érdekében.

 

UX + UI = konverziós rakétakilövő állomás

A jó UX megérzi, mire vágyik a felhasználó. A jó UI pedig úgy tálalja, hogy öröm legyen vele interakcióba lépni.

 

 

Miért fontos ez marketing szempontból?

 

 

 

 

 

 

Hiába a jó termék vagy ajánlat – ha a felhasználói élmény döcög, a bizalom elvész, a vásárló pedig továbbáll. Mert a design első benyomás, útjelző tábla és megerősítés egyben. És ezek nélkül nincs vásárlás.

Ha az online jelenléted célja az, hogy érdeklődőkből vásárlók legyenek, akkor a UX és UI nem lehet másodlagos kérdés. Ez az a nyelv, amin a márkád beszél – és ami alapján a felhasználó dönt.