Abban az esetben, ha a termék vagy szolgáltatás különféle díjakat, szakmai minősítéseket érdemelt ki, nem érdemes rejtegetni, hisz a többség szívesen vásárol olyan terméket, mely különféle szakmai zsűri vagy szervezetek által is el lett ismerve. Hiszen, ha a szakértő azt mondja valamire, hogy annak minősége kikezdhetetlen, akkor a vásárlók is szívesebben költik rá el a pénzüket. Vannak olyanok, akik szerénységből, vagy épp a nagyképűség elkerülése végett inkább nem teszik ki az elismerést a webáruházba. Véleményem szerint ez óriási hiba. Pont, hogy ellenkező hatást ér el vele, mint szeretné. További lehetőség, hogy híres emberek bevonásával reklámozza termékét. Az emberek sokkal előbb választanak olyan termékeket vagy szolgáltatást, melyet kedvenc sportolójuk, vagy médiaszereplőjük reklámoz. Ugyanakkor maga a termék is megjelenhet a médiában, hiszen, ha elégszer látható különféle hirdetési felületeken, akkor azzal a természetes kíváncsiságuk is felkelthető, így biztosan megtöbbszöröződik az áruház látogatottsága.
A vásárlók szemében pozitív, ha a termékek, valamint azok alapanyaga megbízható helyről kerül beszerzésre, főleg, ha hazai termékekről beszélünk. Ezt a weboldalon is érdemes feltüntetni, hogy a vásárlók is tájékozódjanak róla, valamint ez is plusz bizalomgerjesztő információ legyen. A termékeket ezenkívül, főleg, ha ruházati termékekről van szó, érdemes embereken megmutatni, hisz így könnyebb elképzelniük, hogyan is állna rajtuk. Arról nem is beszélve, hogy a termékeket különféle testhelyzetekben is megszemlélhetik. A nagy webáruházaknál bevett szokásnak számít, hogy termékeikre garanciát vállalnak, esetleg pénzvisszafizetési lehetőség is van, ha a termék nem váltaná be a hozzáfűzött reményeket. Ha a vásárlók ezt látják, akkor az egy újabb bizalomépítő pont lehet, hisz ez megnyugtatja őket, hogy ha nem azt kapják amire számítottak, a pénzük abban az esetben sem veszik el.