Hirdess ott,
ahol az ügyfeleid keresnek

Emelkedj ki az online térben hatékony online marketing megoldásainkkal!

Előzd meg versenytársaidat és többszörözd meg bevételedet!
Meta Meta Google
Hirdess ott,<br/>ahol az ügyfeleid keresnek
Ha valamelyik igaz rád ... Mi segíthetünk
ForWeb.hu
Vállalkozásod most indult, és szeretnéd megismertetni a világgal.
ForWeb.hu
Szeretnél új és visszatérő ügyfeleket szerezni.
ForWeb.hu
Úgy érzed, hogy a versenytársaid messze előtted járnak a digitális versenyben.
ForWeb.hu
Webshopodba túl kevés megrendelés érkezik, szeretnéd felpörgetni a forgalmad.
ForWeb.hu
Nem vagy elégedett a jelenlegi online jelenléteddel.
ForWeb.hu
Egyszerűen csak egy profi és barátságos csapatra vágyva keresed a megoldást.
Miért válassz minket?
ForWeb.hu
Google Premier Partner 2024
Az ország TOP20 marketingügynöksége közé tartozunk
ForWeb.hu
Meta Partner
ForWeb.hu
10000+ elkészített hirdetés
ForWeb.hu
10 éve a pályán
ForWeb.hu
500+ sikeres kampány
Marketing-szakértőink a sajátjukként gondoskodnak a márkád hírnevéről
Szeretnéd felülvizsgáltatni a jelenlegi online megjelenésed?
Lehet, hogy jó úton jársz, de ha nem így lenne mi segíthetünk online megjelenésed felturbózásában. Jelentkezz még ma a teljeskörű átvizsgálásra!
ForWeb.hu
ForWeb.hu
Valaki épp a konkurenciád kínálatát nézi. Célozzuk meg? Megvannak az eszközeink...
Hol jelenhet meg
a vállalkozásod?
ForWeb.hu
Hol jelenhet meg
a vállalkozásod?
Kerülj a találati listák élére a Google Ads hálózatán és növeld meg bevételedet. Turbózd fel megjelenésedet a közösségi médiában, a Meta és Tiktok felületein. Adj professzionális megjelenést a vállalkozásodnak Linkedin-en vagy célozd meg partnereidet e-mail marketinggel. Tűnj ki a tömegből! Légy te az a vállalkozás, akiről mindenki beszél!
Akik már minket választottak
Fmedical
Rövidáruház
Agroker
Emadura.hu
Sugarnails
Kärcher Center Dimo Clean Kft.
Mantium
Momento Pizza
Farkasmotor
Kenoolajexpressz
Bence Bútor
100 Éves patika
Möbell
Tokgalaxis
Toyota titán
Opticum
Madahús
Mutatunk néhány példát...
Próbáld ki most élőben, hogy jelenne meg a vállalkozásod a különböző platformokon és ne maradj le az újdonságokról sem.

Google kereső, Youtube Display, Alkalmazás Ikon Ikon
ForWeb.hu
ForWeb.hu
ForWeb.hu
ForWeb.hu
Google maps
ForWeb.hu
Facebook hírfolyam, Instagram, Messenger, Reels, WhatsApp Ikon Ikon
ForWeb.hu
Pinterest
ForWeb.hu
TikTok, In-Feed, Shopping Ads Ikon Ikon
ForWeb.hu
ForWeb.hu
Reddit
ForWeb.hu
ForWeb.hu
REMARKETING
Ismerős, amikor megnézel egy weboldalt, és utána sorra mindenhol találkozol vele, ahová csak lépsz? Ez a remarketing. Nálunk ez mindig benne van az árban!
Csak pár kattintásnyira vagy...
ForWeb.hu ForWeb.hu ForWeb.hu
Csomagajánlatok
Személyre szabott opcióink közül válaszd ki a számodra és vállalkozásod számára leginkább ideális csomagajánlatot és indulj el a növekedés útján még ma!
Basic Basic
Tökéletes választás kezdő vállalkozásoknak, szolgáltatóknak, helyi boltoknak lokális kampányokhoz
Optimum Optimum
Főként webshopoknak ajánljuk, akik a brandépítést, tartalomgyártást házon belül végzik el, de minden hirdetést, PPC kampányt kiszerveznek.
Pro Pro
100%-ban levesszük a terhet vállalkozásodról. Aktív online jelenlétet biztosítunk professzionális eszközeinkkel a brandépítésre is fókuszálva.
Basic Basic
Tökéletes választás kezdő vállalkozásoknak, szolgáltatóknak, helyi boltoknak lokális kampányokhoz
Google Ads hirdetésmenedzsment
Google térképen való megjelenés, optimalizálás
Alap SEO átvizsgálás
Havi riport és konzultáció
Konkurencia elemzés
1 db weboldal elemzés
Konverziós és analitikai kódok konfigurálása
70.000 Ft  + Áfa/hó-tól
Optimum Optimum
Főként webshopoknak ajánljuk, akik a brandépítést, tartalomgyártást házon belül végzik el, de minden hirdetést, PPC kampányt kiszerveznek.
Minden ami a Basic csomagban
Teljeskörű Facebook (Meta) és Instagram kampánykezelés
Google és Facebook termékfeed létrehozásában közreműködés
Google Merchants Center optimalizálás
PMax - Shopping kampányok futtatása
Dinamikus remarketing kampányok készítése
Kampányokhoz szövegírás, kreatív gyártás
150.000 Ft  + Áfa/hó-tól
Pro Pro
100%-ban levesszük a terhet vállalkozásodról. Aktív online jelenlétet biztosítunk professzionális eszközeinkkel a brandépítésre is fókuszálva.
Minden ami az Optimum csomagban
Heti 1 db FB-Meta-Instagram poszt készítés
Heti 1 db TikTok videó gyártás*
Havi 1 db forgatás videós tartalom gyártáshoz
Havi 1 db hírlevél készítés
Havi 1 db blogbejegyzés készítés
TikTok hirdetéskezelés és optimalizálás
350.000 Ft  + Áfa/hó-tól
Rakétákat beizzítani - már jó úton jársz bevételed megsokszorozásához eredményteremtő online marketing stratégiáinkkal!
* Az utazási költség szükség esetén Nyíregyházán belül díjmentes, azonkívül 150 Ft + áfa /km.
* A díjak nem tartalmazzák a hirdetési költségeket. A kezelési költségek módosulhatnak a hirdetési budget és a hirdetni kívánt termékek/szolgáltatások függvényében.
Nem találod a neked megfelelő csomagot?
Kérj egyedi árajánlatot
ForWeb.hu
Pontosan mérjük a kampányaink teljesítményét, és folyamatosan monitorozzuk. A felesleges költségeket kiiktatjuk.
Marketing stratégiát állítunk fel, és kivitelezzük a szükséges kampányokat.
Megismerjük a vállalkozásod, meghatározzuk smart céljaid.
MÉRÜNK ÉS MÉRLEGELÜNK
FELTÉRKÉPEZÜNK
EGYÜTT SZÁRNYALUNK
GYORSAN CSELEKSZÜNK
ForWeb.hu
ForWeb.hu
ForWeb.hu
ForWeb.hu
ForWeb.hu
PRO csomagunkhoz most kedvezményes áron készítünk marketing stratégiát!
HATÉKONYSÁG
ForWeb.hu
Ki szeretné feleslegesen égetni a pénzét? Mi biztos nem… Főleg nem az ügyfeleinkét. Tapasztalt csapatunk mindig a legfrissebb trendekkel és eszközökkel dolgozik.
FÓKUSZBAN A ROAS
Figyelünk rá, hogy minden online költésed megtérüljön, és maximális bevételt generáljon.
ForWeb.hu
Kattints a lejátszásra
ForWeb.hu
Kattints a lejátszásra
Mikor indulhat el a kampányod?
Foglalj egy időpontot, és a konzultációtól számítva akár 2 héten belül elindulhatnak az első hirdetéseid!
ForWeb.hu ForWeb.hu ForWeb.hu
ForWeb.hu
Ismerd meg a Team-et
Mi vagyunk azok, akik nem csupán követjük a trendeket, hanem új irányokat fedezünk fel. Szakértelmünk és elkötelezettségünk garantálja, hogy vállalkozásod a digitális térben ismertté és sikeressé váljon.
Máté
Ügyvezető
Máté
Ügyvezető
Máté, aki SEO szakértőként és programozói szemlélettel rendelkező vezetőként olyan tanácsokat nyújt ügyfeleinek, amelyek hatékonyan kombinálják a technológiai megoldásokat és a stratégiai gondolkodást a digitális siker érdekében.
Regi
Marketing manager
Regi
Marketing manager
Regi, aki a Google hirdetések világában otthonosan mozog, és mindig a megtérülésre összpontosít, hogy ügyfelei számára maximális értéket hozzon létre.
Míra
Marketing manager
Míra
Marketing manager
Míra, az analitika mestere, és mindig készen áll arra, hogy éles kérdéseivel új perspektívát hozzon a problémák megoldásába.
Netti
Marketing manager
Netti
Marketing manager
Netti, akinek éles látása és stratégiai gondolkodása mindig az előretekintést és a sikeres útvonalat jelöli ki az online világban.
Tami
Marketing manager
Tami
Marketing manager
Tami, aki szenvedélyesen ötvözi a kreativitást és a Facebook mesteri tudását az online térben.
Ildi
Marketing manager
Ildi
Marketing manager
Ildi, aki szenvedéllyel és kreativitással alkotja meg a történeteket és az üzeneteket, hogy azok életre keljenek a képernyőn, és megérintsék a nézők szívét és elméjét.
Éva
Irodavezető
Éva
Irodavezető
Éva, szervezőképességgel és empátiával irányítja a csapatot a mindennapi feladatok hatékony ellátásában
Patrik
Programozó
Patrik
Programozó
Patrik, aki kódok nyelvén kommunikál, hogy megvalósítja az innovatív és hatékony digitális megoldásokat.
Peti
Marketing manager
Peti
Marketing manager
Peti a grafikai anyagok mestere, aki kreatív ötleteket varázsol vizuális műalkotásokká. Legyen szó logóról, plakátról vagy bármilyen vizuális tartalomról, ő gondoskodik arról, hogy a végeredmény ne csak szép, hanem hatásos is legyen.
“Készen állunk, hogy elkészítsük egyedi, személyre szóló marketingterved.”
Rólunk mondták
FMedical Videó lejátszás
F Medical Magánklinika Nyíregyháza
Sugarnails Videó lejátszás
Sugarnails Nyíregyháza
Céltudatosság, igényfelmérés és arra adott megoldásjavaslat, következetesség, konstruktivitás, logikus gondolkodás, ami jellemzi a Forweb csapatát.
Dr. Molnár György
Az tetszik bennetek, hogy mindent tűzetesen átbeszélünk és mindenki azt csinálja, amiben megegyezünk. Így tökéletes a végeredmény.
Bíró Zoltán
Bármikor el tudlak titeket érni és már rögtön releváns választ kapok a kérdéseimre . Gyorsan dolgoztok, az eddig tőletek kapott munka minősége kifogástalan.
Vajda Szabolcs
Csodálatos munkát végeztetek. Maximálisan meg vagyok elégedve a webáruház elkészítésével. Köszönöm!
Dorogi Irén
Korrekt, segítőkész, ügyfélcentrikus csapat, mindig megbeszélhetjük a javaslatokat.
Fehér Edina
A forweb csapat főként az interfész programozásaival, szinkronizációkkal győzött meg. Sikerült minden szinkron feladatot megoldania(volt egy jó pár) pár hét alatt az ügyviteli program és a webshop között, amelyet egy másik cégnek másfél év alatt sem sikerült." Más területen is gyorsan megértették mire van szükségünk és pár hasznos praktikát is ajánlottak az admin felületen. Még egy pozitívum, hogy a hibákra is gyorsan reagálnak.
Nyír-Lub Kft.
A Korábbi weboldalammal el kellett (menekülnöm) új helyre, az oldalt létrehozó informatikai iroda folyamatos nagyon nem korrekt cselekedetei miatt. Ajánlás útján jutottam el a FORWEB csapathoz, így felkértem őket, hozzák létre az egyedi, sajátos funkciókkal rendelkező új weboldalamat. Az oldal a szerződésben feltüntetett idő alatt elkészült, a feltüntetett árakon. Minden egyedi funkciót sikeresen megoldottak a számomra megfelelő módon, többlet költségek nélkül. Több helyen ajánlásokat tettek a jobb kinézet és elhelyezés érdekében. Az oldal indulása utáni módosításaimat is hamar megoldották. A FORWEB csapata megbízható, korrekt, azon fáradoztak, minél jobban sikerüljön számomra a weboldal, és használata. Már egy éve használom a weboldalt, ez idő alatt már kértem kisebb fejlesztéseket is, amit szintén pár nap alatt elkészítettek. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt az irodát.
BIO HARMÓNIA - Serbán Csaba
A Kárpátaljai Magyar Képző- és Iaprművészek Révész Imre Társasága, hosszú évekig tervezett honlapja nem jöhetett volna látre a forweb munkája nélkül. Bár korábban nem készítettek hasonló műfajú, képzőművészeti szervezeteknek szánt honlapot, olyan öszetett, letisztult és felhasználóbarát felület hoztak létre, amelyet más, kész template-ket használó oldalakkal nem tudtunk volna megoldani. A kéréseinknek eleget téve, folyamatosan fejleszteni tudjuk a honlapunkat és a kért változtatatásokat mindig operatívan és gyorsan elkészítik, megvalósítják. Ha honlap készítés előtt állsz és nem tudod, hogyan kezdj bele, valamint egy magas színvonalú, jól átgondolt-megszerkesztett, modern megjelenésű felületre vágysz, a forwebnél egy tehetséges, segítőkész és megbizható csapatra találsz.
Kulin Ágnes
Három év! Akkor találkoztunk először. Már meg nem mondom, hogy valaki ajánlására, vagy csak turkáltam a neten, vagy megtetszett valami honlap és Ti voltatok aláírva. Nagyjából mindegy is. Első pillanattól sütött a magabiztos szakértelem, a segítő tenniakarás. Egy pillanatig sem éreztem, hogy lekezelnétek a nem teljesen szakszerű makogásomért, eltökélt dizájn igényeimért. Egy hónap alatt el is készült, a korábbi saját barkács honlapunkat váltó, igazi profi webshop első változata. És működött! ☺️ Persze menet közben jöttek az újabb igényeim. A tapasztalat nap mint nap kisebb-nagyobb módosításokat igényelt. És persze ezek mindig baromi sürgősek, "lehetőleg tegnapra" fajták. És láss csodát! Minden esetben pikk-pakk el is készültek. Akkor is, amikor a kéréseimre, telefonon vagy email-ben, választ nem kaptam. Ezen néha morgolódtam, össze is kaptunk, de mára az ügyfélkommunikáció is rendben van. Bővült a csapat, van már ennek is felelőse. Bizonyítottátok, hogy nem csak a honlap szerkesztésben vagytok profik, de nyomtunk google- és facebook kampányt, ami ugyan kevéssé volt sikeres, de ez nem rajtatok múlt. A legutóbbi nagy "truváj" a kereső optimalizálás volt, barátságos áron. Az ennek alapján adott tanácsaitok beválni látszanak. Nőtt a látogatottság, növekszik a vevőszám. Szorgalmasan dolgozok a javasolt blog cikkeken, ezerrel tolom a beszállítók szegényes termékinformációjának pontosítását, a fotó illusztrációk feltöltését. Mellesleg a néhány hónapja átdolgozott dizájn is pozitív visszajelzéseket kapott. Letisztult, célratörőbb lett a megjelenítés, áttekinthetőbb a nyitólap. Szóval, valószínűleg tőlem nem könnyen szabadultok a jövőben!
Iron.hu
Összességében nagyon megvagyok elégedve a Forweb csapatával. Minden üzenetre gyorsan reagálnak ami számomra nagyon fontos volt az oldal fejlesztése során. A weboldal árával kapcsolatban csak annyit, hogy elsőre nekem elég soknak tűnt, viszont így utólag látva hogy mennyi munka van egy egyedi fejlesztésű oldallal mire az olyan ahogyan azt elkepzeltük már nem is olyan sok :)
Sugar Nails
Munka közben rátaláltunk egy olyan plusz fejlesztési igényre, ami a kialakult helyzet miatt, sürgős volt. A Forweb csapata ezt azonnal lereagálva, fénysebességgel megoldotta. Mégegyszer köszönjük! Nyír-Petrol Cégcsoport, BringaSziget
BringaSziget
Maximálisan elégedett vagyok az elkészített oldallal. Kezdetben webshop bérlés és egyedi készíttetése között vaciláltam. Úgy látom most, hogy a korábbi nagyobb befektetés bőven megtérült. De ami megfizethetetlen, az az ügyfélszolgálat gyors reagálása és szakértelme. A megrendelő tökéletes támogatást kap és nem kell profi webesnek lenni, hogy szót értsünk egymással. Így mindenkinek lehetősége van arra, hogy a saját munkájában "Legyen a legjobb"!
Mráz Tamás - mrroy.hu
Évek óta dolgozunk együtt a FORWEB munkatársaival, akik megbízhatóan, az ügyfél igényeinek és üzleti céljainak megfelelő eszközökkel támogatják a vállalkozásokat, legyen szó weboldal- vagy szoftverfejlesztésről, marketing tevékenységről, illetve egyéb innovatív megoldásokról. Nagy tapasztalattal rendelkező, agilis és rugalmas csapat. A legjobb választás!
Dr. Krak Anita
A ForWeb csapatában egy olyan partnert ismertünk meg akikkel hatékonyan együtt tudunk dolgozni, megbízhatóak és maximálisan rugalmasak. Ez úton is köszönjük a kapott támogatást, a kreatív ötleteket és a szakmai hozzáállásukat. Kovács László KL Consulting Kft.
KL Consulting Kft.
Mindennel megvagyok elégedve!
Kugler Henry
Segítőkész, türelmes csapat, munkájuk profi és igényes. Szívből ajánlom őket mindenkinek!
Markó-Lévai Szófia
Küldd el véleményedet!
ForWeb.hu
Nem kell, hogy az online hirdetés kockázatos kiadás legyen!
Tudtad?
Minden egyes hirdetésre költött Forintod útját nyomon követjük, pontosan látható, melyik megjelenésed hozza a legtöbb forgalmat számodra, amiről havonta részletes jelentést kapsz tőlünk. A marketing költséget soha ne tekintsd kiadásnak, ez a legegyszerűbb befektetés, amivel kimagasló bevételhez juthatsz.
Csak pár kattintásnyira vagy...
ForWeb.hu
Hol találsz meg minket?
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT +36 30 451 9672
MARKETING
MARKETING +36 30 076 6404
MARKETING EMAIL
MARKETING EMAIL marketing@forweb.hu
Gyakran ismételt kérdések
Mi a különbség a Google Ads és a Google Adwords között?

A Google Ads a Google Adwords továbbfejlesztett változata, amelyet 2018-ban vezettek be. A Google Adwords volt a Google eredeti hirdetési platformja, amely lehetővé tette a vállalkozások számára, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg a Google keresési eredményei között, valamint a Google Display Hálózaton. A Google Ads azonban számos új funkcióval és lehetőséggel bővült, hogy jobban tükrözze a Google hirdetési szolgáltatásainak szélesebb körét. A Google Ads nemcsak a keresési és display hirdetéseket tartalmazza, hanem a YouTube hirdetéseket, az alkalmazáson belüli hirdetéseket és még sok más formátumot is. Az új platform fejlettebb felhasználói felületet kínál, amely könnyebben használható és több funkcióval rendelkezik, mint a régi Google Adwords felület. Emellett a Google Ads jobban integrálható más Google szolgáltatásokkal, mint például a Google Analytics, ami lehetővé teszi a hirdetési kampányok hatékonyabb nyomon követését és optimalizálását. A Google Ads több automatizált funkciót is kínál, mint például a Smart Bidding, amely segít optimalizálni a hirdetési költségeket és javítani a kampányok teljesítményét.

Mit értünk a PPC hirdetések alatt?

A PPC (Pay Per Click) hirdetések olyan online hirdetési kampányok, ahol a hirdetők csak akkor fizetnek, ha valaki rákattint a hirdetésükre. A kattintásonkénti költség (CPC) az az összeg, amelyet a hirdető minden egyes kattintásért fizet. A PPC hirdetések hatékonyak, mert lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy célzottan érjék el a potenciális ügyfeleket, és csak akkor fizessenek, ha valaki ténylegesen érdeklődik a hirdetés iránt. A PPC kampányok futhatnak keresőmotorokban, mint a Google Ads, valamint közösségi média platformokon, mint a Facebook és az Instagram. A PPC hirdetések segítenek növelni a weboldal forgalmát, javítani a láthatóságot és növelni az értékesítéseket.

Egyszerre hirdetnék Facebookon és Instagramon, lehetséges ez?

Igen, egyszerre hirdethetünk Facebookon és Instagramon a Meta Ads segítségével. A Meta Ads (korábban Facebook Ads) platform lehetővé teszi, hogy egyetlen kampányon belül célzott hirdetéseket hozzunk létre mindkét közösségi média felületen. Ez a megoldás különösen hatékony, mivel a Facebook Ads és az Instagram hirdetés együttes használatával szélesebb közönséget érhetünk el, és optimalizálhatjuk a hirdetési költségeinket. A Meta Ads kezelőfelületén könnyedén beállíthatjuk, hogy hirdetéseink mindkét platformon megjelenjenek, és különböző célzási lehetőségeket is alkalmazhatunk, hogy elérjük a kívánt célközönséget. Emellett a kampányok teljesítményét is nyomon követhetjük, és szükség esetén módosíthatjuk a beállításokat a jobb eredmények érdekében.
 

Mire jó az e-mail marketing?

Az e-mail marketing hatékony eszköz a vállalkozások számára, hogy közvetlen kapcsolatot tartsanak fenn ügyfeleikkel. Az e-mail marketing segítségével célzott üzeneteket küldhetünk, amelyek növelik az ügyfélhűséget és az értékesítéseket. A hírlevél kampányok lehetővé teszik, hogy rendszeresen tájékoztassuk ügyfeleinket új termékekről, akciókról és vállalati hírekről. Az e-mail marketing személyre szabható, így az üzenetek relevánsabbak és vonzóbbak lehetnek a címzettek számára. Emellett az e-mail marketing költséghatékony, mivel alacsony költséggel nagy közönséget érhetünk el. Az eredmények könnyen mérhetők, így folyamatosan optimalizálhatjuk kampányainkat a jobb teljesítmény érdekében. 

Miért fontos a megfelelő SEO weboldalamon?

A megfelelő SEO (keresőoptimalizálás) kulcsfontosságú a weboldalad sikeréhez. A SEO segít abban, hogy weboldalad előkelő helyen szerepeljen a kereső találati listáján, amikor potenciális ügyfelek releváns kulcsszavakra keresnek. A jó keresőoptimalizálás növeli a weboldalad láthatóságát, ami több organikus forgalmat eredményez. Ezáltal növekszik az esélye annak, hogy a látogatók ügyfelekké váljanak. Emellett a magasabb helyezés a találati listán növeli a márkád hitelességét és megbízhatóságát. A megfelelő SEO technikák alkalmazásával javíthatod a felhasználói élményt is, mivel a keresőmotorok előnyben részesítik a gyors, mobilbarát és jól strukturált weboldalakat. Összességében a SEO elengedhetetlen a hosszú távú online sikerhez és versenyelőny megszerzéséhez.

Mi az a kulcsszókutatás?

A kulcsszókutatás a keresőoptimalizálás (SEO) egyik alapvető lépése, amely során azonosítjuk azokat a kulcsszavakat és kifejezéseket, amelyeket a potenciális ügyfelek a keresőmotorokban használnak. A kulcsszókutatás segít megérteni, hogy milyen szavakra és kifejezésekre keresnek rá a felhasználók, így optimalizálhatjuk weboldalunk tartalmát ezekre a kulcsszavakra. Ez növeli a weboldal láthatóságát a keresőmotorok találati listáján, és több organikus forgalmat eredményez. A kulcsszókutatás során figyelembe vesszük a keresési volumeneket, a versenyt és a relevanciát, hogy megtaláljuk a legjobb kulcsszavakat, amelyek segítenek elérni a célközönséget. Összességében a kulcsszókutatás elengedhetetlen a hatékony SEO stratégia kialakításához és a weboldal sikeréhez.

Hogyan határozzuk meg a megfelelő célközönséget?

A megfelelő célcsoport meghatározása kulcsfontosságú a sikeres marketingkampányokhoz. Először is, elemezzük a jelenlegi ügyfeleinket, hogy megértsük, kik ők, milyen igényeik és preferenciáik vannak. Másodszor, kutassuk a piacot és azonosítsuk a versenytársak célközönségét. Harmadszor, használjunk demográfiai adatokat, mint életkor, nem, jövedelem és földrajzi elhelyezkedés. Negyedszer, vizsgáljuk meg a pszichográfiai tényezőket, mint érdeklődési körök, életmód és értékek. Végül, használjunk analitikai eszközöket, mint a Google Analytics, hogy nyomon kövessük a weboldalunk látogatóinak viselkedését. Ezek az adatok segítenek pontosan meghatározni a célközönséget, így hatékonyabban érhetjük el őket marketingüzeneteinkkel.

Közösségi média oldalaim menedzsmentjében is tudtok segíteni?

Igen, szívesen segítünk a közösségi média oldalaid menedzsmentjében! Szolgáltatásaink közé tartozik a tartalomkészítés, a szövegírás, a posztolási ütemterv kialakítása és a hirdetési kampányok kezelése. Segítünk optimalizálni a jelenlétedet platformokon, mint a Facebook, Instagram, LinkedIn és TikTok. Célunk, hogy növeljük a követőid számát, javítsuk az elköteleződést és támogassuk az üzleti céljaid elérését.

TikTokon növekedés hirdetéssel vagy organikus eléréssel?

A TikTok videók népszerűsítésére mind a hirdetések, mind az organikus elérés hatékony lehetőségeket kínálnak. A TikTok hirdetések segítségével gyorsan elérheted a célközönségedet, és növelheted a videóid láthatóságát. A hirdetések célzottak, így pontosan azokhoz juthatsz el, akik érdeklődnek a tartalmad iránt. Az organikus elérés viszont költséghatékonyabb, és hosszú távon építi a márkád hitelességét. Az organikus eléréshez fontos a kreatív és releváns tartalom, valamint a rendszeres posztolás. Mindkét módszer kombinálása a leghatékonyabb stratégia, mivel a hirdetések gyors eredményeket hoznak, míg az organikus elérés hosszú távon növeli a követőbázist és az elköteleződést.

Mi az a tartalommarketing?

A tartalommarketing egy stratégiai marketing megközelítés, amely értékes, releváns és következetes tartalom létrehozására és terjesztésére összpontosít, hogy vonzza és megtartsa egy jól meghatározott célközönséget. A cél az, hogy a tartalom révén növeljük az ügyfelek elköteleződését és ösztönözzük a nyereséges ügyféltevékenységeket. A tartalommarketing eszközei közé tartoznak a blogbejegyzések, cikkek, videók, infografikák, e-könyvek és közösségi média posztok. A jól megtervezett tartalommarketing segít növelni a márka ismertségét, javítani a keresőmotorokban való helyezést, és hosszú távon építeni a bizalmat és a hitelességet a célközönség körében.

Miért fontos vállalkozásom számára a brand építés?

A brand építés kulcsfontosságú a vállalkozásod sikeréhez. A jól kialakított márkaimázs növeli a márkaismertséget, ami segít kitűnni a versenytársak közül. Egy erős brand bizalmat épít az ügyfelekben, és hosszú távú hűséget eredményez. A márkaépítés révén egyedi identitást hozhatsz létre, amely vonzza a célközönséget és növeli az elköteleződést. Emellett a jól ismert márka könnyebben vonzza az új ügyfeleket és növeli az értékesítéseket. Összességében a brand építés segít növelni a vállalkozásod piaci értékét és hosszú távú sikerét.

Hogyan méritek a teljesítményt a Google Analytics-ben?

A Google Analytics segítségével többféle módon mérhetjük a weboldal teljesítményét. Elsősorban figyeljük a forgalmi forrásokat, hogy megtudjuk, honnan érkeznek a látogatók. Elemzünk olyan mutatókat, mint a látogatók száma, az oldalmegtekintések és az átlagos idő a weboldalon. A konverziók nyomon követése is kulcsfontosságú, hogy lássuk, hány látogató válik ügyféllé. Emellett figyeljük a visszafordulási arányt és a kilépési arányt, hogy megértsük, mely oldalak teljesítenek jól, és melyek igényelnek javítást. Az események és fontos események beállítása lehetővé teszi, hogy konkrét felhasználói tevékenységeket kövessünk nyomon, mint például a vásárlásokat vagy az ajánlatkéréseket.

Elindultak a hirdetési kampányaim, de nem látom őket. Mi a teendő?

Ha elindultak a hirdetési kampányaid, de nem látod őket, először ellenőrizd a Facebook Ads Library és a Google Transparency Center segítségével, hogy a hirdetések aktívak-e. Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy nyilvánosan megtekintsd a futó hirdetéseket. Fontos megjegyezni, hogy a célzás miatt nem feltétlenül látja minden ügyfél a saját hirdetéseit, mivel a hirdetések csak a célközönség számára jelennek meg.

A Google esetében, ha túl sokszor keresel rá a saját kulcsszavaiddal a hirdetésedre, de nem lépsz interakcióba vele, a rendszer úgy érzékeli, hogy nem releváns számodra, és nem fogja többet megmutatni neked. Győződj meg arról is, hogy a hirdetések célzása és beállításai megfelelőek. Ellenőrizd a hirdetési fiókodban, hogy nincs-e valamilyen jóváhagyási probléma vagy felfüggesztés. Ha minden rendben van, de még mindig nem látod a hirdetéseket, próbáld meg frissíteni a böngészőt vagy más eszközön ellenőrizni. 

Hogyan tudom webáruházam termékeit hirdetni a Google-ben?

Webáruházad termékeit a Google keresőben hatékonyan hirdetheted Google Shopping kampányok és Google Performance Max (PMax) kampányok segítségével. A Google Shopping kampányok lehetővé teszik, hogy termékeid képekkel, árakkal és leírásokkal jelenjenek meg a keresési találatok között. Ehhez szükséged lesz egy Google Merchant Center fiókra, ahol feltöltheted a termékadatokat. A Google PMax kampányok pedig egyesítik a különböző Google hirdetési csatornákat, beleértve a keresést, a YouTube-ot, a Display hálózatot és a Shoppingot, hogy maximalizálják a hirdetési teljesítményt. Ezek a kampányok automatikusan optimalizálják a hirdetéseket a legjobb eredmények érdekében.

Mi az a remarketing és mire jó?

A remarketing egy online hirdetési stratégia, amely lehetővé teszi, hogy újra elérjük azokat a weboldal látogatókat, akik korábban már érdeklődtek termékeink vagy szolgáltatásaink iránt. Ez különösen hasznos a kosárelhagyók és azok számára, akik szolgáltatásaink iránt érdeklődtek, de nem konvertáltak. A remarketing célja, hogy emlékeztesse a látogatókat a termékekre vagy szolgáltatásokra, és ösztönözze őket a vásárlás vagy a szolgáltatás igénybevételének befejezésére. A remarketing célközönség létrehozásával célzott hirdetéseket jeleníthetünk meg a látogatóknak különböző platformokon, mint a Google Display Hálózat és a Facebook. Ez növeli az esélyét annak, hogy a látogatók visszatérjenek és konvertáljanak, így javítva a hirdetési kampányok hatékonyságát és a bevételeket, legyen szó termékekről vagy szolgáltatásokról.

Milyen jellemzői vannak a Google Teljesítménymaximalizáló (PMax) kampánynak?

A Google Teljesítménymaximalizáló (PMax) kampányok egyesítik a Google hirdetési csatornáit, beleértve a keresést, a YouTube-ot, a Display hálózatot, a Discover-t, a Gmailt és a Shoppingot. A PMax kampányok automatikusan optimalizálják a hirdetéseket a legjobb eredmények érdekében, kihasználva a Google gépi tanulási algoritmusait. Jellemzői közé tartozik a teljesítményalapú optimalizálás, amely a konverziók maximalizálására összpontosít, valamint a dinamikus hirdetéskészítés, amely automatikusan generálja a legmegfelelőbb hirdetéseket a megadott kreatív elemekből. A PMax kampányok lehetővé teszik a valós idejű teljesítménykövetést és a részletes jelentéseket, amelyek segítenek a kampányok finomhangolásában és a marketingcélok elérésében.

Hol jelenhetnek meg a hirdetéseim a Google hálózatán?

A hirdetéseid a Google hálózatán több helyen is megjelenhetnek. A Google Keresési Hálózat lehetővé teszi, hogy hirdetéseid a Google keresési találatai között jelenjenek meg, amikor a felhasználók releváns kulcsszavakra keresnek. A Google Display Hálózat több millió weboldalt, alkalmazást és videót foglal magában, ahol vizuális hirdetéseid megjelenhetnek. A YouTube platformon videóhirdetéseket jeleníthetsz meg a videók előtt, közben vagy után. A Google Shopping hirdetések a keresési találatok között jelennek meg, termékképekkel és árakkal. Emellett a hirdetéseid megjelenhetnek a Gmail fiókokban is, promóciós és közösségi fülek alatt. A Google Discovery csatornán pedig hirdetéseid a Google Discover feedben, a YouTube kezdőlapján és a Gmail promóciós füle alatt is megjelenhetnek.

Mi az a ROAS és mikor ideális?

A ROAS (Return on Advertising Spend) a hirdetési költségek megtérülését méri. Megmutatja, hogy minden egyes hirdetésre költött forint mennyi bevételt hoz. Például, ha egy kampány 100 000 forint bevételt generál és 20 000 forintba került, a ROAS értéke 5 (100 000 / 20 000 = 5). Ez azt jelenti, hogy minden egyes hirdetésre költött forint 5 forint bevételt hozott.

Az ideális ROAS iparágtól függ, de általánosságban egy 10:1 vagy annál magasabb ROAS már rendkívül jónak tekinthető. Ez azt jelenti, hogy minden egyes hirdetésre költött forint 10 forint bevételt generál. Az ideális érték meghatározásához figyelembe kell venni az iparágat, a profit marginokat és a marketing célokat egyaránt.
 

Mi alapján méritek az egy ügyfél megszerzésére fordított költséget?

Az egy ügyfél megszerzésére fordított költséget, más néven CPA (Cost Per Acquisition), az online hirdetések és e-mail marketing kampányok hatékonyságának mérésére használjuk. A műveletenkénti költség kiszámításához összesítjük az összes online hirdetési kiadást, beleértve a PPC (Pay-Per-Click) hirdetéseket, a közösségi média hirdetéseket. Ezt az összeget pedig elosztjuk az adott időszakban megszerzett új ügyfelek számával. Az így kapott CPA érték segít megérteni, hogy mennyire hatékonyak az online hirdetési stratégiánk. Az alacsonyabb CPA azt jelzi, hogy kevesebb ráfordításból sikerül több ügyfelet szerezni, ami a kampányok sikerességét tükrözi.